Skip to the content

Vi er SB Butiksservice®

Et kvalitetssikrende og omkostningsbesparende led imellem leverandør og forhandler

SB Butiksservice® er stiftet i år 2000 af Norbert Borchert, og har siden da været synonymt med professionel og kvalitetsorienteret butiksservice. 

Vores kunder er hovedsageligt leverandører til byggemarkeder og gør-det-selv butikker, hvor vi sikrer en optimal omsætning og synlighed i butikken.

Vi fungerer som et kvalitetssikrende og omkostningsbesparende led imellem leverandør og forhandler. Hvad enten vi skal sørge for nyetablering af et salgsdisplay, eller optimering af et allerede eksisterende varespejl, kan vi altid tilbyde en professionel service.

Et samarbejde med SB Butiksservice® betyder, at leverandøren kan fokusere på netop sin kerneforretning, da vi håndterer den samlede opgave i butikkerne - og giver den nødvendige feedback.

Vi er i konstant udvikling, og tilføjer løbende nye muligheder, f.eks. salg af vore kunders produkter til nye markeder. 

Gennem et nært samarbejde med DIY servicefirmaer i andre lande er vi i stand til at tilbyde vores kunder en samlet løsning i flere lande, eller at skabe kontakt mellem kunde og vores samarbejdspartner.

Et samarbejde med os betyder, at I kan fokusere på jeres kerneforretning.

Vi vil gøre en forskel for vores kunder

Hos SB Butiksservice® arbejder vi kontinuerligt med at forbedre og optimere vores viden, færdigheder og kompetencer. Det udvikler vores virksomhed – og det er en stor fordel for vores kunder. På den måde får du altid dine opgaver løst på en kvalificeret og fleksibel måde.

Vi har en stab af faste medarbejdere, hvor flere af vores konsulenter har en baggrund i detailhandlen. Et tæt samarbejde mellem vores konsulenter, kunder og butikskæder gør, at vi kan tilbyde merchandising i topklasse.

Det er normalt samme medarbejder, som kommer i de enkelte butikker hver gang. Det sikrer en optimal og sammenhængende service og en god dialog med butikkerne, hvilket er vores udgangspunkt for et godt samarbejde.

Hvor meget service i har brug for, eller hvor ofte der er behov for at vi skal komme forbi, svinger meget fra produkt til produkt. Derfor er vi fleksible, så vi sammen kan finde den løsning der passer jer bedst.

Det er ikke blot ved besøgsfrekvenser, at vi er fleksible. Det er vi også når det omhandler de opgaver, vi kan hjælpe med. Vi kan meget mere end blot at servicere jeres varer med bestilling, opfyld og oprydning. Handler det om større projektopgaver som ombygninger, sæson- eller kampagneopgaver, kan vi bestemt også hjælpe.